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 Patch 1.3 + Dream Pack 2

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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyLun Sep 21, 2015 6:51 pm

Zonda R, 599XX, Formula Abarth, Lotus Evora, GT2 & GT3 cars have the latest tyre model. It's also fair to assume that the new cars will also have. The list may not be complete.
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyVie Oct 02, 2015 9:19 pm

Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 12029661_1237642032928779_1950962957556613136_o

Google translator:

Queridos seguidores de AC, que están completando la fase final de betatesting, y estamos encantados de anunciar que Assetto Corsa 1.3 and Dream Pack 2 estarán disponibles para su descarga antes del 8 de octubre!

Con Assetto Corsa 1.3 el proceso de mejora de todos los aspectos de nuestra simulación continúa progresando adecuadamente. Aquí está siguiendo simplemente algunos puntos destacados de lo que puedes esperar encontrar en Assetto Corsa próxima semana:
Assetto Corsa Sueño Pack 2

El nuevo sueño Pack 2 incluirá el Circuit de Catalunya, basado en nube de puntos Laserscan, con GP y MotoGP diseños, así como 7 + 2 nuevos coches impresionantes y legendarios:

Lamborghini Countach 5000 Quattro Valvole
Lamborghini Huracan GT3
Ford GT40 MK1
Scuderia Cameron Glickenhaus SCG003
AUDI R8 ULTRA 2014
RUF RT12R AWD
RUF RT12R RWD
BMW M4 Coupe
BMW M4 Coupe Akrapovic Edición

El Assetto Corsa Sueño Pack 2 estará disponible en Steam antes del 8 de octubre, a 7,99 euros.
Assetto Corsa 1.3

Física
nativo de 64 bits y física calculan sobre las discusiones y el refinamiento del modelo de neumático y el sistema ABS, ahora versión aún más sofisticada 1.3 de Assetto Corsa introduce algunas mejoras importantes en el motor central del motor y físico, que opera ahora separados multi-hilo, proporcionando una mejor precisión de la dirección y la precisión del modelo dinámico, así como un dispositivo de conducción más precisa equipado con force feedback. Más información sobre el modelo de neumático y la última versión de la versión 1.3 de la actualización estará disponible.

Gráficos
modelos 2D / 3D estaban sujetos a un proceso de actualización y mejora, e introdujo nuevos efectos a los materiales de parabrisas y de fibra de carbono para lograr una más realista de todos los vehículos equipados así. La construcción 1.3 introduce nuevas características para revestimiento habitación y objetos de administración dinámica, incluyendo árboles y el público en las gradas, con el fin de garantizar un mejor retorno de objetos 2D / 3D, más inmersivos y mantener un alto nivel de calidad. La nueva característica, ya implementado en el circuito de Barcelona, ​​será progresivamente en todos los circuitos disponibles.

Multijugador
servidor dedicado se ha optimizado con el fin de mejorar la estabilidad general.
Nuevos parámetros y características se han añadido a la configuración del servidor, con el fin de complacer las peticiones de los jugadores que están en busca de una experiencia en línea más completo.
Prepárese para experimentar la experiencia de conducción más avanzado!

Audio
refinado y mejorado los algoritmos de edición de audio, todos los coches nuevos se benefician del uso de las nuevas técnicas de adquisición y toma de muestras para motores, interiores y sistemas de escape, ahora gracias a la colaboración directa con Akrapovic. Esto le permite recrear con más detalle la nota exclusiva de audio y detalles distintivos de cada vehículo, así como para caracterizar mejor y para mejorar la inmersión durante la conducción. Para todos los nuevos modelos que estamos acostumbrados esta nueva tecnología, lo que afectará más tarde también el contenido emitido anteriormente, a fin de llevarlos a un nivel superior de realismo y de acuerdo con los últimos estándares de calidad.

Estén atentos para más detalles!


ORIGINAL:
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"KUNOS Co-fundador y creador de la famosa serie Assetto Corsa dio a entender que el apoyo al sistema oficial de la noche por Assetto Corsa está llegando. Stefano Casillo también mencionó en los foros oficiales de Assetto Corsa que la próxima actualización será finalmente introducir el sistema Shadow Refracción que permitirá que los objetos transparentes (como gafas, protectores de ventanas, líquido, etc.) proyectan sombras en tiempo real que faltaba en el juego desde el principio.Sombra refracción también puede hacer que fuma, nieblas y nubes (si Stefano planea reemplazar el nubes DDS con tiempo real generan nubes en el futuro) sombras proyectadas por igual también. Lo que podría ayudar a una mejor inmersión en cómo funciona el tiempo de la vida, como en AC. "

catito bounce catito
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptySáb Oct 03, 2015 12:55 pm

"KUNOS Co-fundador y creador de la famosa serie Assetto Corsa dio a entender que el apoyo al sistema oficial de la noche por Assetto Corsa está llegando. Stefano Casillo también mencionó en los foros oficiales de Assetto Corsa que la próxima actualización será finalmente introducir el sistema Shadow Refracción que permitirá que los objetos transparentes (como gafas, protectores de ventanas, líquido, etc.) proyectan sombras en tiempo real que faltaba en el juego desde el principio.Sombra refracción también puede hacer que fuma, nieblas y nubes (si Stefano planea reemplazar el nubes DDS con tiempo real generan nubes en el futuro) sombras proyectadas por igual también. Lo que podría ayudar a una mejor inmersión en cómo funciona el tiempo de la vida, como en AC. "

eso es mentira, no fue escrito por ningun medio oficial
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyMar Oct 06, 2015 9:36 am

Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 12031613_10205094556917528_3084788571959809562_o
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyMar Oct 06, 2015 10:41 am

Kunos, corré la fecha de salida un día
así no nos rompés la fecha del campeonato Laughing
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyMar Oct 06, 2015 11:00 am

van a tener que dejar los PC prendidos! ja, igual no creo que sea mucho el update en si, no mas de 500mb. el dlc es otro tema y no es necesario para correr
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyMar Oct 06, 2015 11:01 am

Mucho GT3...pero Yo espero con muchas ganas el Ruf catito

:varioale: :banderroja: :varioale:
chupaa
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyMiér Oct 07, 2015 9:32 pm

Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 12031613_1240871045939211_2093769410418605859_o
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyMiér Oct 07, 2015 10:33 pm

just one more day !!! catito
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 8:51 am

todavia no sale , ahhhh... :banderroja:


mientras estoy bajando assetto desde 0, para realizar una instalacion limpia y luego ponerle los addons
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 1:02 pm

Mientras se termina de cocinar el update (1 hora mas? ) les adelanto con palabras de Aris lo que podemos esperar del update:

So the imminent version 1.3 (and Dream Pack 2) brings a whole new bunch of improvements, features and novelties.
Here's some previews regarding the driving (I wanted to write "warnings" but it sounded a bit too harsh :p )

64bit - 32bit.
Nothing changes in terms of driving and physics between the two. 64bits though permits addressing bigger chunks of memory and can do stuff like saving bigger replays. I do not know if this is already enabled by Stefano, but if not, will be in the future. Certainly 64bit is the way forward, so start updating too...

Physics:
- New ABS system which now supports 1,2,3,4 channels. Cars should stop better now. (obviously realistic distances)
- Active differentials also at the rear wheel drive cars. I'm not talking EDLs supporting mecchanical diffs but actual active differentials. They can do some great tricks... try the M4, Ferrari 458, Ferrari LaFerrari for some amazing results.
- EDL differentials now active also at the front of AWD active systems. Yes we managed to eliminate some (not all) understeer from the Por... sorry RUF AWD. The Nissan GT-R pulls some amazing tricks too.
- Modified Front splitter height sensitivity for some cars will make some famous turns not so easy to do.

V5 Tyre model:
Our tyre model evolves with each release and this is a big step forward! We now have completely reworked load sensitivity equations, new over the peak curve, different flat-spotting based also on load, modified and corrected rolling resistance equations, new heating values and simulation of both surface and core temperatures with speed (from air speed) sensible cool down and more. All of that in the core system

Because of all those changes in the core system, we have put a massive effort to completely rework all the tyres for all the cars. That's more than 130 files each of one with at least 2 compounds, usually 3, sometimes 5... the struggle was (is) real.

As such, the bad news is that some of the cars are still on the V4 tyre model (which is still compatible so your mods also are not broken). The good news is that there are just 7 cars that are still on the V4 model, namely:
Ferrari 312T, Lamborghini Miura SV, Lotus 49, Lotus 98T, Lotus EXOS 125 (and S1), Shelby Cobra 427.
As you can see, they are all either extreme single seaters or vintage tyres. We need some studying to do for them and couldn't make it in time. Expect an update soon™

All the other cars are on the brand new V5 tyre model!

What to expect in terms of driving?
Nothing and everything.
As usual we have a pretty decent idea on what a tyre should do and that hasn't changed, so we don't believe you'll feel something completely new. More of a global improvement of weak points of the old model. Nevertheless my advice is: Forget everything. Forget your laptimes, forget your setups, forget your FFB settings, actually set everything to 100% gain as we changed how the FFB handles for all cars too.
Just drive, from scratch, without any muscle memory.

A few notes.
- Heat your tyres slowly. It will need 1 to 2 laps to bring the tyres to proper temperature both surface and internally in the core. The surface will keep going up and down but the core will stabilise. Then start to push. Otherwise use the tyre blankets
- What was the core temperature on the apps is now surface. Don't go crazy on the surface temperature. It is VERY variable now. It will go up and down in terms of mere seconds! What you need is a proper temp range on turn in, apex, exit. Ignore what it does at high speed on the straights, that's how it works. (look at some F1 heat cameras videos on youtube to understand the effect).
- Cars are even more sensitive to setup now. One click at a time.
- Did you spun out? It happens. But be VERY careful when you rejoin. It really takes nothing to overheat the tyres while doing burnouts to get back on track. The next turn might be fatal! Take it easy for at least 2-3 turns to cool the tyres down.

And a mea culpa. The new heat tyre model is extremely complicated. We should have made a proper app or proper messages to warn you when the tyres are cold, overheated, good or bad condition. We didn't make it. We apologize, we will try to do it... err... soon™. Please be kind and have patience, it's complicated for us too and days have only 32 hours.
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 2:19 pm

Salio el update y el dlc!!

1.3
- 64bit build
- Car physics is now calculated in separate threads
- Fixed KERS disabled in pitlane
- Added soft locks (use [SOFT_LOCK] ENABLED=1 in system/cfg/assetto_corsa.ini)
- Added support for DRS zones
- acServer is now stressing much less Go' GC and should offer more stable performances
- Added FORCE_TGT to force low res timer in assetto_corsa.ini
- acServer is now using Go 1.5, faster GC
- Added server welcome message
- Fixed gear ratio appearing with a double "/" in setup screen
- Fixed acServer unable to read ini values with a "=" character (ex AUTH)
- Fixed driver name displayer not obeying to saved settings in MP
- Fixed acServer not creating "results" folder automatically
- New algorithms to calculate skid volumes and pitch, now working globally in the entire simulation
- Added grain and blister readings in the setup info screen
- Added downshift protection to gearboxes
- Lap count is now reported using 16bit unsigned integer to server plugins
- Now using triple buffer when vsync is on to reduce latency
- Exposure settings are now persistent
- Fixed audio clicks on surface events
- Tyre flat spots are now taking into account tyre softness
- Windscreens now receive shadows
- ksEditor: now it uses the same ingame engine.
- ksEditor: added project menagement
- ksEditor: added user personalizations
- ksEditor: added floating windows and layout system
- ksEditor: added Weather and PPfilter loader
- ksEditor: added recent files/project management
- ksEditor: added node filter in scene panel
- ksEditor: added Material by Texture in Materials panel
- ksEditor: added scene icons and side function buttons
- ksEditor: added texture detail on Material panel
- ksEditor: added Texture Review windows in Utilities
- ksEditor: fixed reload texture function
- ksEditor: now the default CultureInfo is en-US (number format, ect)
- ksEditor: added FOV, Near Plane Slider, Mouse sensitivity, camera angle and position under Viewport
- ksEditor: added Dashboard tab
- acServerManager: removed some upper limits on parameters
- acServerManager: preset name/description is more clear
- acServerManager: added welcome message
- acServerManager: added qualify limit
- acServerManager: added fixed setup management
- acServerManager: fixed upload on [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Now cfg folder is not deleted.
- Fixed driver textures on serveral cars
- Fixed circuit outline on track selection UI
- Camera Dev App now save F1 cameras' exposure and pitch, F6 cameras' exposure, fov and position and angle
- Removed background from Performance Delta App
- Redesigned and faster code for logging
- Tyre model V5 updated for all cars, except 7 still on V4 (backwards compatible)
- Fixed EDL wrong calculation order
- Updated values for cars with EDL systems
- EDL now available on front axis of AWD cars
- Updated NISSAN GT-R NISMO with front EDL system
- GT3 and GT2 cars updated aero stalling for front splitter and diffuser
- GT3 slight performance balancing
- New ABS thresholds for all cars
- New Wheel Offset simulation in suspensions.ini
- New rear active differentials
- New brake steer system for McLaren MP4 12C and McLaren P1
- New tyre heating modelling with separated surface and core temperatures
- New cool factor for tyre cooling relative to air speed.
- Fixed TC digital item showing 0 based index when multiple TC level are available
- Now showing Cold and Hot pressure readings in setup status
- Added "NA" for IMO temps reading when no set has been swapped out
- Added support for track dynamic objects
- It is now possible to join a server using admin passoword and be automatically granted admin rights
- Joining a server with admin password will override the session "closed" status
- Added "ban_id" admin command to ban a user and send straight to blacklist
- Remote cars in multiplayer now generate skidmarks
- Added tyre skids volume onset value in launcher
- Cars still on V4, soon to be updated
Ferrari 312T
Lamborghini Miura SV
Lotus 49
Lotus 98T
Lotus EXOS 125 (and S1)
Shelby Cobra 427.
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 3:14 pm

498.7 mb pesa la descarga del update

507.4 mb la descarga del DLC
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 4:21 pm

gracias por la precisión!
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 4:35 pm

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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 4:36 pm

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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 4:37 pm

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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 4:37 pm

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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 5:02 pm

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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 5:05 pm

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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 5:06 pm



:queseleva: :queseleva: :elaporte:
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 7:59 pm

que macana..  me tira un error... ya realize la verificacion de integridad de archivos   y sigue igual...  vemos que pasa.Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 2lj0xeu
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyJue Oct 08, 2015 8:33 pm

saca las app y proba
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyVie Oct 09, 2015 1:31 am

Here is a post from Aris regarding v1.3: (source is Official AC forums)

Cita
So the imminent version 1.3 (and Dream Pack 2) brings a whole new bunch of improvements, features and novelties.
Here's some previews regarding the driving (I wanted to write "warnings" but it sounded a bit too harsh )
64bit - 32bit.

Nothing changes in terms of driving and physics between the two. 64bits though permits addressing bigger chunks of memory and can do stuff like saving bigger replays. I do not know if this is already enabled by Stefano, but if not, will be in the future. Certainly 64bit is the way forward, so start updating too...

Physics:
- New ABS system which now supports 1,2,3,4 channels. Cars should stop better now. (obviously realistic distances)
- Active differentials also at the rear wheel drive cars. I'm not talking EDLs supporting mecchanical diffs but actual active differentials. They can do some great tricks... try the M4, Ferrari 458, Ferrari LaFerrari for some amazing results.
- EDL differentials now active also at the front of AWD active systems. Yes we managed to eliminate some (not all) understeer from the Por... sorry RUF AWD. The Nissan GT-R pulls some amazing tricks too.
- Modified Front splitter height sensitivity for some cars will make some famous turns not so easy to do.
- Added wheel offset simulation in suspension so that you can simulate more easily and accurately the correct suspension scrub. Scrub value is also available in the dev app "suspensions"

V5 Tyre model:
Our tyre model evolves with each release and this is a big step forward! We now have completely reworked load sensitivity equations, new over the peak curve, different flat-spotting based also on load, modified and corrected rolling resistance equations, new heating values and simulation of both surface and core temperatures with speed (from air speed) sensible cool down and more. All of that in the core system
Because of all those changes in the core system, we have put a massive effort to completely rework all the tyres for all the cars. That's more than 130 files each of one with at least 2 compounds, usually 3, sometimes 5... the struggle was (is) real.
As such, the bad news is that some of the cars are still on the V4 tyre model (which is still compatible so your mods also are not broken).

The good news is that there are just 7 cars that are still on the V4 model, namely:
Ferrari 312T, Lamborghini Miura SV, Lotus 49, Lotus 98T, Lotus EXOS 125 (and S1), Shelby Cobra 427.
As you can see, they are all either extreme single seaters or vintage tyres. We need some studying to do for them and couldn't make it in time. Expect an update soon™
All the other cars are on the brand new V5 tyre model!

What to expect in terms of driving?
Nothing and everything.

As usual we have a pretty decent idea on what a tyre should do and that hasn't changed, so we don't believe you'll feel something completely new. More of a global improvement of weak points of the old model. Nevertheless my advice is: Forget everything. Forget your laptimes, forget your setups, forget your FFB settings, actually set everything to 100% gain as we changed how the FFB handles for all cars too.
Just drive, from scratch, without any muscle memory.

A few notes.
- Heat your tyres slowly. It will need 1 to 2 laps to bring the tyres to proper temperature both surface and internally in the core. The surface will keep going up and down but the core will stabilise. Then start to push. Otherwise use the tyre blankets

- What was the core temperature on the apps is now surface. Don't go crazy on the surface temperature. It is VERY variable now. It will go up and down in terms of mere seconds! What you need is a proper temp range on turn in, apex, exit. Ignore what it does at high speed on the straights, that's how it works. (look at some F1 heat cameras videos on youtube to understand the effect).

- Cars are even more sensitive to setup now. One click at a time.

- Did you spun out? It happens. But be VERY careful when you rejoin. It really takes nothing to overheat the tyres while doing burnouts to get back on track. The next turn might be fatal! Take it easy for at least 2-3 turns to cool the tyres down.

And a mea culpa. The new heat tyre model is extremely complicated. We should have made a proper app or proper messages to warn you when the tyres are cold, overheated, good or bad condition. We didn't make it. We apologize, we will try to do it... err... soon™. Please be kind and have patience, it's complicated for us too and days have only 32 hours.
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MensajeTema: Re: Patch 1.3 + Dream Pack 2   Patch 1.3 + Dream Pack 2 - Página 2 EmptyVie Oct 09, 2015 9:05 am

Algo interesante acerca de los autos con el Tire Model V5....

- Deberán Calentar los neumáticos lentamente.
Tendrán que hacer 1 a 2 vueltas para alcanzar la temperatura adecuada de los neumáticos,tanto de superficie
como en el núcleo interno del neumático . En la superficie seguirá subiendo y bajando pero el núcleo se estabilizará.
A continuación, el neumático comenzará a funcionar correctamente.
De lo contrario, deberá utilicar las mantas de calor para los neumáticos

- ¿Cuál fue la temperatura del núcleo informadas en las APPs?
No te vuelvas loco en la temperatura de la superficie. Es muy variable a partir de ahora.
Van a subir y bajar en cuestión de segundos!
Lo que necesita es un rango de temperatura adecuado en entrada de curva, paso de curva, ápice, salida de curva.
Ignorar las temperaturas a gran velocidad en las rectas, así es como funciona.
Mad
(ver algunas cámaras de calor F1 videos en youtube para entender el efecto).

- Los coches son aún más sensibles a la configuración ahora.
Las modificaciones de Setup, hagalas de a un solo clic a la vez. :thumbs:

- ¿Usted se salió? Sucede. Pero tenga mucho cuidado al volver a unirse. Realmente no quita nada a recalentarse los neumáticos mientras se hace burnouts para volver a la pista. La próxima vez podría ser fatal! Tómelo con calma durante un mínimo de 2 a 3 vueltas para enfriar los neumáticos hacia abajo.

Y un mea culpa.
El nuevo modelo de neumático de calor es extremadamente complicado.

Deberíamos haber hecho una aplicación correcta.
O advertir con mensajes apropiados para que le avise cuando los neumáticos están fríos, recalentados, o en buenas buenas o malas condiciones.

Nosotros no lo hemos hecho.
Pedimos disculpas, vamos a tratar de hacerlo ... err ... pronto ™️.

Por favor, ser amable y tener paciencia, es complicado para nosotros y los días tienen sólo 32 horas. :joj7:
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